onsdag 12 december 2007

...och ännu mera smycken...

Försov mig i morse så att jag missade ett möte. När jag väl accepterat detta kunde jag ta det lite lugnt hemma. Lite för lugnt eftersom jag missade spårvagnen. Hann precis till nästa möte MEN åkte till fel ställe och fick ta spårvagnen tillbaka och kom en halvtimme för sent. Underbart!

Kastade mig över pärlorna när jag kom hem. Avstår till och med från att dansa salsa idag trots att det brukar vara veckans höjdpunkt. Nu ska det produceras! Här intill ett halsband som förhoppningsvis någon tycker om på julmarknaden.

2 kommentarer:

Anna sa...

åhhh så fint det är. Vi kan väl göra ett till mig under julen. Jag har köpt grejer till ett långt med utbytbart slut. Du tar väl med lte grejer hit?

PetraO sa...

Hej Karin!
Jag blir lika glad varje gång jag ser dina fina smycken, hoppas att det går bra i Haga i helgen!
/ Petra