söndag 23 december 2007

Härliga jul!

Äntligen är det jul. Barnen är helt otåliga. De tycker att det är djurplågeri att behöva vänta.

Det är ju en del att fixa inför denna härliga helg, men har suttit bland pärlorna en del under dagen. Började på ett halsband till mig själv. Det ska bli långt. Gillar särskilt det slipade rökfärgade glashänget.

Tillägg 25 december: Nu är det svarta halsbandet klart och jag är så nöjd. En julklapp till mig själv. I år är jag väldigt bra på att ge klappar till mig själv. Najs.

1 kommentar:

Smycka dig sa...

Hej vad kul att se din blogg jag har ungefär samma utgångsläge... gillar göra smycken och har oxå stått på marknad för första gången visst är det kul...Najs med så fina smycken du gör.. min sida bygger mest på inspiration till andra kanske någon trevlig kommentar ibland;) välkommen till min sida.. jag vill gärna länka dig om det är ok?..
Lotta