torsdag 8 november 2007

Träningsvärk? Jajamensan!

Idag har det varit en tung dag. Men jag hanterar det bättre än befarat. Försöker se det positiva med att ha träningsvärk...ont-skönt liksom. Till sommaren ska jag vara som en muskulös amazon. Nu är jag bara en amazon. Ganska ok det också.

Ett lååångt halsband har det blivit trots värken.
Ikväll har jag varit med barnen på klassträff. Det var knytkalas och ett helt fantastiskt bord dukades upp. Många hade verkligen ansträngt sig. Vår familj fick i uppdrag att bidra med någon form av sött till efterrätt. Köpte 40 kokosbollar. Lätt. Gott. Alla nöjda glada.

3 kommentarer:

Anna sa...

fasen så fina grejer du gör. Vad skulle den där sjalen vara i för material menar du?

Moo

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Tack för titten hos mig och din fina kommentar. Vilka fina smycken du gör. Jag har supersvårt att göra halsband...blir aldrig nöjd med dem, men dina är ju jättesnygga :)

Karin sa...

Hej Karin!

Jag är stor fan av Annas blogg och det är så jag har hittat till dig och dina underbara smycken. Nu har jag förälskat mig totalt i Annas nya armband och undrar om du säljer? Jag vill gärna köpa!! Hör av dig på karin.liljekvist@bredband.net